#Bajkadol

#kućazaodmorBajka

#kućazaodmor

#Bajka

Kućni red

upoznajte se sa osnovnim pravilima prilikom boravka kod nas…  

Dobro nam došli!

Da bismo Vam osigurali ugodan boravak i otklonili moguće nesporazume molimo da se upoznate s kućnim redom. Prilikom potvrde rezervacije podrazumijeva se da ste s njime upoznati i suglasni, te da ćete ga se u potpunosti pridržavati. Nepridržavanje kućnog reda može rezultirati otkazom rezervacije te naplatom pune cijene boravka bez obzira na raniji prisilni odlazak.

Pridržavanje Kućnog reda je nešto što se očekuje od svakog gosta.

Osobni dokumenti

Prilikom dolaska u smještajni objekt gosti ustupaju domaćinu objekta osobne dokumente (osobne iskaznice ili putovnice) svih osoba koje koriste usluge smještaja radi prijave gostiju u aplikaciju Evisitor. Osobni dokumenti biti će odmah vraćeni vlasniku.

Registracija boravka gosta

Domaćin je dužan Vaš boravak registrirati kako je to regulirano njegovim obavezama prema nadležnim državnim organima Republike Hrvatske, Zakonu o boravišnoj pristojbi i Zakonu o boravku stranaca.

Troškovi prijave boravka

Troškove zakupa smještaja plaćate osobno domaćinu uplatom na žiro račun pri rezervaciji ili drugim oglašivačima ukoliko je apartman rezerviran putem istih (Booking.com, Airbmb, Kupi me). Plaćanje se vrši u kunama ili eurima prema važećem i ovjerenom cjeniku usluga za tekuću godinu koji je istaknut u smještajnoj jedinici odnosno umanjen za akcijsku cijenu ukoliko je postojeća. Račun će biti izdan gostu pri dolasku u objekt.

Održavanje čistoće i higijene kuće

U cijenu su uključeni ručnici, posteljina, kuhinjske krpe, toaletni papir, higijenske potrepštine (hotelska kozmetika), sredstva za čišćenje i pranje posuđa. 

Posteljina se mijenja kod svake smjene gostiju, a gostima koji ostaju više od 7 dana daje se čista posteljina svakih 4 dana koju gosti sami mijenjaju. Svaki gost na raspolaganju ima jedan veliki i srednji ručnik te dodatni ručnik koji se nalazi u kupaonici. Dostatna količina ručnika nalazi se u sobi gosta u sklopu smještajne jedinice. Upotrijebljeni ručnici se ostavljaju u smještajnom objektu kako bi ih domaćin mogao dati na pranje.

U vrijeme korištenja kuće za odmor dužni ste sami održavati higijenu i čistoću, te odlagati kućni otpad na određeno mjesto u kući (u kupaonici i u kuhinji). Velika zbirna kanta za odlaganje otpada nalazi se pored vanjske terase u ostavi koja služi kao dodatno spremište gostima, a u kojoj se nalaze drva za ogrijev, sredstva za čišćenje i metle. 

Molimo goste da čuvaju okoliš, da čuvaju iznajmljenu smještajnu jedinicu i odnose se obzirno prema namještaju i opremi u interijeru i eksterijeru kuće.

Ulazak domaćina u kuću

Domaćin nema pravo bez najave i dopuštenja ili u odsutnosti gosta ulaziti u iznajmljenu kuću za odmor, niti dirati i koristiti osobnu imovinu gosta. Domaćin može ući u objekt bez prisutnosti gosta samo u slučajevima kada ima opravdanu sumnju da objektu ili imovini gosta prijeti opasnost te kada opravdano sumnja na grubo kršenje pravila kućnog reda. O svom ulasku vlasnik je dužan izvijestiti goste u prvom slijedećem kontaktu. U slučaju opravdane sumnje domaćina da je bila napravljena šteta i kada opravdano sumnja na kršenje pravila kućnog reda, gosti su obavezni omogućiti mu ulazak u smještajnu jedinicu radi provjere.

Informacije i pomoć gostu

Domaćin će vam pružiti pomoć i dati željene informacije tijekom Vašeg boravka. Domaćin nije obavezan niti odgovoran za organiziranje slobodnog vremena i animaciju gosta. 

Imovina gosta

Umoljavaju se gosti da vode brigu o svojim stvarima i dragocjenostima ostavljenim u smještajnoj jedinici jer domaćin ne odgovara za njihov eventualni nestanak. Domaćin će učiniti sve u njegovoj mogućnosti da istu zaštiti i upozori gosta o mogućim opasnostima. Također, molimo Vas da ne ostavljate vrijedne stvari u automobilima.

Kućni ljubimci

Dovođenje kućnih ljubimaca (psi, mačke, ptice i sl.) u kuću nije dozvoljeno bez dozvole domaćina. Boravak ljubimaca u kući može dozvoliti isključivo domaćin uz nadoplatu po važećem cjeniku.

Sigurnost kuće

U kuću nije dopušteno unositi oružje, lako zapaljive i eksplozivne tvari i tvari s jakim ili neugodnim mirisom. Nadalje, u kuću nije dozvoljeno unositi električna trošila za koja niste dobili suglasnost domaćina. Utrošak električne energije koji je u cijeni smještaja ne predviđa neuobičajene dodatne aparate na struju, te će se za svako trošilo pronađeno u stanu naplatiti dodatni troškovi električne energije razmjerni potrošnji, bez obzira jesu li upotrebljavani ili ne. Ovo se pravilo ne odnosi na električna trošila za osobnu njegu.

Kada izlaze vani, molimo goste da isključe električna trošila (osim eventualno jednog rasvijetnog tijela), da zatvore slavine, zatvore prozore i zaključaju vrata. 

Noćni mir

Za vrijeme noćnog odmora, u vremenu od 22,00 do 08,00 sati, buka nije poželjna u objektu i neposrednoj okućnici odnosno na terasi, dvorištu i vrtu, zbog smetanja susjedima.

Kršenje kućnog reda (galama, nered, buka), daju za pravo domaćinu da Vam uskrati boravak na Vašu štetu.

Osim što se apelira na primjereno ponašanje odraslih, molimo pripazite i na ponašanje djece prilikom igre, a posebno na stvaranje propuha i lupanje vratima.

Dovođenje neprijavljenih gostiju

Osobama koje nisu gosti iznajmljenog smještaja nije dozvoljen dolazak, noćenje ili cjelodnevni boravak kao niti korištenje inventara bez dopuštenja domaćina. Ukoliko budu pronađene osobe koje nisu registrirane ili nisu najavljene domaćin ima puno pravo otkaza smještaja svim gostima. 

Naknada štete domaćinu

Gost koji namjerno ili nehotice počini kvar ili štetu na imovini morati će domaćinu nadoknaditi puni iznos nastale štete. Nije dozvoljeno udaljavanje pokućstva i uređaja bez posebne dozvole. Molimo za odgovorno ponašanje i rukovanje. Na dan odlaska gost je obavezan osobno pozvati domaćina da uz njegovo prisustvo pregleda korišteni objekt i kućne aparate kako bi dokazao da nije počinio štetu. Eventualnu štetu dužni ste nadoknaditi na licu mjesta. Tek tada gost ima pravo napustiti smještaj. Sva počinjena šteta koja po odlasku nije prijavljena potraživati će se naknadno od gosta sudskim putem. 

Kvar na opremi ili uređaju

U slučaju kvara na opremi ili uređajima u sklopu smještajne jedinice, molimo vas da odmah obavijestite domaćina, te će se isti nastojati ukloniti u najkraćem mogućem roku.

Dolazak i odlazak

Smještajna jedinica je na raspolaganju od 14.00 sati na dan dolaska i do 11.00 sati na dan odlaska. Ljubazno Vas molimo da na dan odlaska napustite smještaj do 11,00 sati kako bi on bio očišćen i pripremljen za druge goste koji dolaze nakon Vas i imaju pravo ulaska od 14,00 sati. Zadržavanje u apartmanu nakon 11,00 sati bezuvjetno povlači plaćanje još 50 % dnevne cijene bez mogućnosti daljnjeg boravka u smještajnoj jedinici. Ključevi se moraju vratiti po isteku boravka.

U koliko je to moguće domaćin može dozvoliti i raniji ulazak odnosno dulji boravak u objektu, ali sve isključivo po njegovoj odluci.

Objekt kojeg ste unajmili obavezni ste ostaviti u stanju kakvog ste ga i zatekli na dolasku – čistog, urednog i neoštećenog. Temeljito uređenje i čišćenje kuće vrši domaćin pri svakoj smjeni gostiju.

Nepridržavanje kućnog reda

Gostu koji se ne pridržava kućnog reda i osnovnih pravila ponašanja te remeti mir bezuvjetno će se otkazati smještaj bez povrata novca, a sve u svrhu zaštite svoje imovine te sprječavanje radnji koje bi mogle imati kao posljedicu fizičku povredu gostiju, sve zbog nepoštivanja kućnog reda i osnovnih pravila ponašanja u kući. U slučaju otkaza smještaja od strane domaćina zbog povrede pravila kućnog reda gostu će biti naplaćen cjelokupni iznos rezerviranog razdoblja, bez obzira na kraći boravak.

Pušenje

U kući nije dozvoljeno pušenje. Svim pušačima predlažemo da za pušenje koriste prostor na terasi uz upotrebu pepeljara.

Iz sigurnosnih razloga molimo na krajnji OPREZ prilikom paljenja dekorativnih svjeća. Svakako uzmite u obzir moguće opasnosti od požara.

Loženje vatre

Nije dozvoljeno loženje vatre izvan za to određenih mjesta. Vatra se može ložiti u kaminu dnevnog boravka, u vanjskom roštilju pored potoka. Pravljenje roštilja nije dozvoljeno u kaminu u kući.

Molimo na poseban oprez prilikom korištena kamina u dnevnom boravku te pri korištenju vanjskog roštilja. Provjerite da je vatra ugašena prilikom napuštanja kuće i ne ostavljajte ložišta bez nadzora.

Pepeo molimo da ne ubacujete u kantu za smeće već ostavite u ložištu.

Otkaz boravka od strane domaćina

U slučaju otkaza smještaja od strane domaćina zbog povrede pravila kućnog reda gostu će biti naplaćen cjelokupni iznos rezerviranog razdoblja, bez obzira na kraći boravak.

Prekid boravka od strane gosta

Ukoliko prekinete Vaš ugovoreni boravak ranije od ugovorenog ili rezerviranog termina, dužni ste platiti boravak kako je bilo to dogovoreno i rezervirano. 

Vrijeme plaćanja cijene smještaja

Cijena boravka u kući za odmor za cijelo ugovoreno razdoblje naplaćuje se prije početka uporabe istih po javno istaknutom i važećem cjeniku koji u sebi sadrži: smještaj, opskrbu hladnom i toplom vodom, električnom energijom, održavanje temperature u unutrašnjosti prostorije do ugodne razine, energijom za kuhanje, mijenjanje rublja i sitnog inventara, parkirno mjesto, prostor za dodatnu opremu prema kategoriji.

Iznajmljivač je obvezan “napisati i izdati račun” za pruženu uslugu kako je to zakonom propisano. 

Upoznavanje sa kućnim redom i eventualni sporovi

Početkom korištenja smještaja podrazumijeva se da je gost upoznat s kućnim redom i da pristaje na obaveze i uvjete ovdje istaknute. Svi sporovi koji se ne mogu interno riješiti s domaćinom biti će riješeni intervencijom policije ili suda u Jastrebarskom. Sve reklamacije uzimaju se u obzir samo ako su prijavljene za vrijeme boravka. Naknadne reklamacije ne uvažavamo. Ukoliko gost ne prihvaća ove odredbe obavezan je napustiti smještaj. Ovaj kućni red sastavljen je u skladu s općim uzancama u turizmu i prema općim standardima u turizmu.

Knjiga utisaka

Molimo Vas da Vaše dojmove upišete u Knjigu utisaka koja se nalazi u objektu. Vaše sugestije pomoći će nam da ubuduće budemo još kvalitetniji.

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku e-mail adresu: bajka@fairytalecom.hr.

Vranov dol 51, Jastrebarsko

Doživi svoju Bajku sa nama!